Specjalista ds. Service Desk (1-2 linia wsparcia)

epruf s.a.
Łódź, łódzkie
IT 24.07.2025

Opis stanowiska

Wymagane, JiraMile widziane, Python, SQLTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników i Partnerów, w tym rejestrowanie i klasyfikacja incydentów w systemie JIRA., Obsługa i monitorowanie prawidłowości działania urządzeń biurowych., Konfiguracja nowych telefonów i laptopów, współpraca z partnerem wewnętrznym w zakresie zamawiania i nadzoru nad budżetem sprzętu., Zarządzanie procesem offboardingu pracowników, w tym odbieranie dostępów do systemów i sprzętu informatycznego., Nadzór nad akt…

Szczegóły oferty

Firma
epruf s.a.
Lokalizacja
Łódź, łódzkie
Kategoria
IT
Data publikacji
24.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz