Specjalista ds. ServiceDesk

Polska Grupa Lotnicza
Warszawa, mazowieckie
IT 12.07.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Windows, Microsoft OfficeMile widziane, Jira, ConfluenceSystem operacyjny, Windows, macOSTwój zakres obowiązków, Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów, Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych, Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, Nadawanie uprawnień dla użytkowników, Udział w testowaniu nowych rozwiązań, Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, sys…

Szczegóły oferty

Firma
Polska Grupa Lotnicza
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
12.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz