Specjalista ds. Serwisu i Reklamacji

Klient portalu Praca.pl
Opole, opolskie
Produkcja 20.08.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Administrowanie zespołem ds. reklamacji oraz kontakt z klientami zgłaszającymi usterki Monitorowanie kosztów i zużycia materiałów serwisowych Diagnozowanie i usuwanie problemów technicznych Przeprowadzanie przeglądów, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych Analiza przyczyn awarii i wdrażanie działań zapobiegawczych Dokumentowanie napraw, prowadzenie statystyk i raportowanie działań serwisowych Współpraca z produkcją, działem reklamacji i serwisami zewnętrznymi Udział w odprawach…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Opole, opolskie
Kategoria
Produkcja
Data publikacji
20.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz