Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Klientami SME

Netia S.A.
Polska
Unknown 10.06.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Utrzymanie i rozwój bazy klientów MiŚP w ramach opieki posprzedażowej i nowej sprzedaży, Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, Prowadzenie negocjacji handlowych, Zarządzanie projektami sprzedażowymi, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Poszerzanie wiedzy z zakresu usług telekomunikacyjnych/ICT. Nasze oczekiwania Doświadczenie sprzedażowe w sektorze B2B usług telekomunikacyjnych (w tym ICT), Znajomość rynku telekomunikacyjnego, Realizacja wyznacz…

Szczegóły oferty

Firma
Netia S.A.
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
10.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz