Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Klientami SME
Netia S.A.
Polska
Unknown
10.06.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska Utrzymanie i rozwój bazy klientów MiŚP w ramach opieki posprzedażowej i nowej sprzedaży, Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, Prowadzenie negocjacji handlowych, Zarządzanie projektami sprzedażowymi, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Poszerzanie wiedzy z zakresu usług telekomunikacyjnych/ICT. Nasze oczekiwania Doświadczenie sprzedażowe w sektorze B2B usług telekomunikacyjnych (w tym ICT), Znajomość rynku telekomunikacyjnego, Realizacja wyznacz…
Szczegóły oferty
Firma
Netia S.A.
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
10.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.