Specjalista ds. wsparcia IT

Klient portalu Praca.pl
mazowieckie, Polska
Unknown 05.07.2025

Opis stanowiska

Klient portalu Praca.pl Specjalista ds. wsparcia IT Opis stanowiska Opis stanowiska Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom. Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb. Wymagania Wymagania Zaawansow…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
mazowieckie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
05.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz