Specjalista ds. Wsparcia IT

Klient portalu Praca.pl
Jasło, podkarpackie
IT 29.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na incydenty, Zarządzanie kontami użytkowników zgodnie z procedurami, Współpraca przy wdrażaniu projektów IT. Wymagania Umiejętność pracy z systemami Windows i urządzeniami peryferyjnymi, Znajomość …

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Jasło, podkarpackie
Kategoria
IT
Data publikacji
29.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz