Specjalista ds. wsparcia IT

OmegaOne Sp. z o.o.
Polska
IT 19.06.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Android, iOSMile widziane, SQLSystem operacyjny, Windows, macOSTwój zakres obowiązków, Monitorowanie i utrzymanie infrastruktury IT., Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od Pracowników – diagnozowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących komputerów, telefonów i ich oprogramowania., Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania., Podstawowa obsługa i diagnostyka sieci komputerowych., Współpraca z firmami zewnętrznymi i koordynacja pracy zlecanej na zewnątrz (dostawcy…

Szczegóły oferty

Firma
OmegaOne Sp. z o.o.
Lokalizacja
Polska
Kategoria
IT
Data publikacji
19.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz