Specjalista ds. wsparcia IT

Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
IT 20.06.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom. Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb. Wymagania Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2). Minimum rok doświadczenia na podo…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
20.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz