Specjalista ds. Wsparcia IT (Helpdesk) @ Antal

Antal
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat IT 31.07.2025

Opis stanowiska

Czego oczekujemy? Min. 2 lat doświadczenia w IT support Znajomości: Microsoft 365, Windows, Active Directory, LAN/WAN Umiejętności diagnozowania problemów sprzętowych i programowych Znajomości narzędzi Atlassian (Jira, Confluence, BitBucket) Komunikatywności i dobrej organizacji pracy Angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji technicznej Dołącz do zespołu IT – szukamy osoby od zadań (nie tylko) specjalnych! Lubisz rozwiązywać techniczne zagadki, dobrze dogadujesz się z ludźmi i ogarniasz ś…

Szczegóły oferty

Firma
Antal
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
31.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz