Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta - Katowice

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Katowice, śląskie
Pełny etat Unknown 19.06.2025

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: monitoring aktywności w kanałach społecznościowych (zarówno oficjalnych jak i powiązanych z marką), analiza danych i treści pojawiających się w przestrzeni internetowej, mających wpływ na wizerunek firmy i jakość obsługi klienta, opracowanie rekomendacji dotyczących potencjalnych kierunków rozwoju kanałów social media w zakresie obsługi klienta, współtworzenie scenariuszy komunikacyjnych i treści testowych (koncepcyjnych) z myślą o przyszłym wdrożeniu cyfrowej obsługi klienta…

Szczegóły oferty

Firma
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
19.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz