Specjalista ds. Wsparcia Sieci Sklepów – dział operacyjny
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
25.07.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska Koordynacja dokumentów sprzedażowych i kontrola poprawności cen, Wsparcie merytoryczne przy realizacji zamówień, Obsługa zgłoszeń związanych z wysyłkami, reklamacjami i błędami systemowymi, Współpraca z zespołami terenowymi i technicznymi, Udział w inwentaryzacjach oraz optymalizacja procedur. Wymagania Doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze sklepu – mile widziane w branży medycznej, Znajomości pakietu MS Office, dodatkowym atutem będzie obsługa programów sprzedażowych, Umiejętn…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
25.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.