Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
IT 02.08.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych. Monitorowanie i optymalizacja systemów. Zarządzanie projektami technologicznymi. Mentoring i szkolenie zespołu. Administracja Active Directory. Planowanie i wdrażanie aktualizacji systemów. Diagnostyka sieci i infrastruktury IT. Koordynacja działań bezpieczeństwa IT. Wymagania Doświadczenie w wsparciu IT, administracji systemami. Wykształcenie informatyczne. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Active Directory i systemów Microsoft. …

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
02.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz