Specjalista ds. wsparcia technicznego

Inco sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
IT 04.08.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, obsługa klientów (mailowa i telefoniczna) w języku niemieckim i czasami angielskim,, diagnoza i rozwiązywanie incydentów IT (1st/2nd line) – Windows, aplikacje, konta, uprawnienia,, wsparcie w analizie logów, monitoring aplikacji webowych (frontend/back-end),, eskalacja złożonych zgłoszeń do zespołów 3rd Level,, dokumentowanie wiedzy i pracy w systemie ticketowym,, zdalne rozwiązywanie problemów SW/HW na systemach klienta.bardzo dobrze mówisz i …

Szczegóły oferty

Firma
Inco sp. z o.o.
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Kategoria
IT
Data publikacji
04.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz