Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1
SalesHR
Kraków, małopolskie
Pełny etat
Unknown
16.07.2025
Opis stanowiska
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon) wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z uży…
Szczegóły oferty
Firma
SalesHR
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
16.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.