Specjalista IT Helpdesk

Polski System Kaucyjny S.A.
Warszawa, mazowieckie
IT 21.06.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Windows, Microsoft 365, SharePoint, PowerShellMile widziane, Microsoft IntuneSystem operacyjny, WindowsO projekcie, Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych pracowników w kwestiach technicznych., Zadania obejmują wsparcie techniczne i zarządzanie środowiskiem Microsoft 365, w tym administrację kontami, uprawnieniami oraz urządzeniami.Twój zakres obowiązków, Świadczenie pierwszej linii wsparcia technicznego dla pracowników firmy (telefonicznie, mailowo oraz osobiście), Zarządzan…

Szczegóły oferty

Firma
Polski System Kaucyjny S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
21.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz