Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Grupa Pascal
kujawsko-pomorskie, Polska
Unknown
13.07.2025
Opis stanowiska
Grupa Pascal Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych Opis stanowiska Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych Współtworzenie …
Szczegóły oferty
Firma
Grupa Pascal
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
13.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.