Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Bank BPS S.A.
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat IT 04.06.2025

Opis stanowiska

Twoje główne zadania: rozpatrujesz reklamacje oraz zgłoszenia klientów Banku BPS współpracujesz z innymi komórkami Banku w celu wyjaśniania przyczyn zgłoszonych reklamacji i zbierania niezbędnych do jej rozpatrzenia informacji przygotowujesz dokumentacje reklamacyjną koordynujesz i optymalizujesz proces rozpatrywania reklamacji oraz zgłoszeń Klientów uczestniczysz w aktualizacji regulacji wewnętrznych dotyczących procesu reklamacji analizujesz procesy biznesowe w obszarze obsługi klienta i prop…

Szczegóły oferty

Firma
Bank BPS S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
04.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz