Specjalista / Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT
Lidl sp. z o.o. sp. k.
Błonie, mazowieckie
IT
06.08.2025
Opis stanowiska
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wsparcie informatyczne użytkowników, Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej, Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych, Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami, Prace konfiguracyjne, Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów, Bieżące monitorowanie i nadzór nad systemamiWykształcenie wyższe (min. licencjackie, mile widziane: informatyka, systemy informatyczne lub pokrew…
Szczegóły oferty
Firma
Lidl sp. z o.o. sp. k.
Lokalizacja
Błonie, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
06.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.