Wymagane, Cisco, Check Point, ForcePoint, F5, Trend MicroSystem operacyjny, WindowsO projekcie, Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!, , Dołącz do nas i zasil przys…
Szczegóły oferty
Firma
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Kategoria
IT
Data publikacji
02.07.2025
Wynagrodzenie
6 950 - 10 600 PLN/mies.
(83 400 - 127 200 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.