Specjalista / Specjalistka Service Desk

UNIQA
Warszawa, mazowieckie
IT 29.07.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Active DirectorySystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne (telefoniczne, zdalne, w siedzibie firmy) Klienta wewnętrznego, agentów i Partnerów zewnętrznych w ramach I linii wsparcia, Diagnoza oraz rozwiązywanie incydentów zgłoszonych przez Klienta wewnętrznego, Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach informatycznych i w zasobach sieciowych, Współpraca z innymi zespołami w zakresie realizowanych zgłoszeń, Wsparcie użytkowników w centrali …

Szczegóły oferty

Firma
UNIQA
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
29.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz