Specjalista Wsparcia Technicznego (Service Desk)

DevQube Sp. z o.o.
Polska
Pełny etat Unknown 18.07.2025
Wynagrodzenie
2 - 2 PLN/mies.
(24 - 24 PLN/rok)

Opis stanowiska

Co będziesz z nami robić Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (na teamsach, mailowo, przez system). Dokładne rejestrowanie i kategoryzowanie wszystkich zgłoszeń w systemie (JIRA), z dbałością o kompletność informacji. Wstępna analiza i priorytetyzacja zgłoszeń w oparciu o ich krytyczność dla procesów biznesowych klienta. Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie typowych, powtarzalnych problemów i zapytań użytkowników Wykorzystywanie podstawowej znajomości SQL do weryfikacji danych, …

Szczegóły oferty

Firma
DevQube Sp. z o.o.
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
18.07.2025
Wynagrodzenie
2 - 2 PLN/mies.
(24 - 24 PLN/rok)

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz