Specjalista Wsparcia Użytkowników Helpdesk – II linia wsparcia

B2Bnetwork
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat IT 10.07.2025
Wynagrodzenie
8 400 - 11 760 PLN/mies.
(100 800 - 141 120 PLN/rok)

Opis stanowiska

Specjalista Wsparcia Użytkowników – II linia wsparcia Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Wsparcia Użytkowników (Helpdesk – II linia wsparcia) . Szukamy osoby z doświadczeniem, która będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie techniczne użytkowników oraz administrację systemami teleinformatycznymi. WYMAGANIA (must-have): Tytuł licencjata lub magistra; Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (wsparcie techniczne, helpdesk II linii); Praktyczna wiedza z zakresu…

Szczegóły oferty

Firma
B2Bnetwork
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
10.07.2025
Wynagrodzenie
8 400 - 11 760 PLN/mies.
(100 800 - 141 120 PLN/rok)

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz