Specjalista wsparcia użytkowników II linia wsparcia
B2Bnetwork
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat
IT
11.06.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków Wsparcie użytkowników systemów IT w ramach II linii wsparcia Monitoring infrastruktury i usług (Zabbix, Veeam One) Administracja Active Directory (zarządzanie kontami, uprawnieniami, strukturą katalogową) Obsługa serwera plików i kontrola dostępu Zarządzanie licencjami i usługami w Microsoft 365 Obsługa Exchange Online i Exchange On-premises (skrzynki, migracje, adresy SMTP) Administrowanie infrastrukturą Microsoft Azure i zasobami chmurowymi Zarządzanie urządzeniami i polityk…
Szczegóły oferty
Firma
B2Bnetwork
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
11.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.