Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

MyDr
Polska
Obsługa klienta 29.07.2025

Opis stanowiska

Opis oferty pracy Jakie będą Twoje obowiązki? Wielokanałowe wsparcie naszych Użytkowników w codziennej pracy na aplikacjach EDM MyDr oraz dr100 (poprzez e-mail, czat oraz rozmowy telefoniczne wsparte połączeniem zdalnym). Komunikacja z działem IT w zakresie: zgłaszania błędów, weryfikowania komunikatów oraz informowania Użytkowników o rozwiązaniach bądź realizacji ich pomysłów. Szkolenia, instruktaże oraz edukowanie Użytkowników z zakresu obsługi i działania oprogramowania, które oferujemy. Reg…

Szczegóły oferty

Firma
MyDr
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
29.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz