Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z językiem niemieckim – Service Desk

Inco sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
IT 05.06.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, mailowa i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego w języku niemieckim i ewentualnie angielskim,, analiza, rozwiązanie lub dalsza eskalacja do 3rd Level incydentów i zapytań technicznych,, dokumentowanie i standaryzacja zdobytego know-how,, dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym,, pomoc zdalna przy problemach SW/HW z systemami klienta (Windows),, wstępna analiza logowanych danych w przypadku wystąpienia błędów,, kontrola i zarząd…

Szczegóły oferty

Firma
Inco sp. z o.o.
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz