Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z językiem niemieckim – Service Desk
Inco sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
IT
07.07.2025
Opis stanowiska
Wsparcie techniczne 2nd Level klienta z językiem niemieckim – Service Desk Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski Technologie, których używamy System operacyjny Windows Twój zakres obowiązków mailowa i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego w języku niemieckim i ewentualnie angielskim, analiza, rozwiązanie lub dalsza eskalacja do 3rd Level incydentów i zapytań technicznych, dokumentowanie i standaryzacja zdobytego know-how, dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym, pomoc zdalna przy…
Szczegóły oferty
Firma
Inco sp. z o.o.
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Kategoria
IT
Data publikacji
07.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.