Wsparcie techniczne / Helpdesk IT

Uniwersytet Warszawski Centrum Nowych Technologii
Warszawa, mazowieckie
IT 10.07.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, Windows, macOS, LinuxTwój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym (telefonicznie, mailowo, osobiście) w zakresie sprzętu, oprogramowania i sieci., Instalacja, konfiguracja, utrzymanie i serwis sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, drukarki) oraz oprogramowania., Rozwiązywanie problemów związanych z systemami operacyjnymi oraz aplikacjami., Obsługa zgłoszeń i monitorowanie ich statusu w systemie helpdesk., Zakup akcesoriów i sprzętu …

Szczegóły oferty

Firma
Uniwersytet Warszawski Centrum Nowych Technologii
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
10.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz