z-ca kierownika serwisu

WISS
Bielsko-Biała, śląskie
Pełny etat Unknown 10.07.2025

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjmowanie oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem w toku procesu reklamacyjnego w jęz. polskim, angielskim lub innym obcym. Prowadzenie analiz jakościowych produktów WISS. Raportowanie usterek do kierownika działu jakości. Otwieranie oraz zamykanie zleceń serwisowych, delegowanie pracowników oraz przydzielanie obowiązków na warsztacie. Nadzór nad przepływem mate…

Szczegóły oferty

Firma
WISS
Lokalizacja
Bielsko-Biała, śląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
10.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz