Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (obsługa telefoniczna)

Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 06.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie komputerów i drukarek Rozwiązywanie problemów technicznych i dbanie o zadowolenie klienta Realizacja celów jakościowych i satysfakcji klienta Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1–C2) Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i znajomość podstaw obsługi komputerów Wysoka kultura osobista i chęć niesienia pomocy Gotowość do pracy stacjonarnej z biura w W…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
06.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz